X Cros Escolar de Sant Esteve Sesrovires i 35è Cros de Sant Hilari Sacalm

Posted on

-Aquest cap de setmana es va celebrar el cros que organitza el Consell Esportiu Escolar, el X Cros Escolar de Sant Esteve Sesrovires i 4t Cros Comarcal dels JJEE.

Els més petits van gaudir de 5 circuits diferents segons categoria i distància, en uns recorreguts bastant mes exigent que els anteriors del consell.
En aquesta ocasió les deu millors posicions d’atletes del club van ser per al segon lloc de Matias Allegroni (Cad), tercer de Mouadd Zinebi (Inf), els cinquens llocs de Guillem Borràs (Juv), Leyre Moya (Alv) i Laia de Pablo (Ben), el setè llocs de Silvia Ruiz (Inf), els tres vuitens de Carlos Montias (Cad), Gerard Rafaeul (Alv) i Arnau Hervas (Preb), els novens de Jiana Pique (Inf) i Miquel Rodriguez (Alv) i el desè lloc Aleix Farreras (Ben). També felicitar a la resta de corredors per la seva participació.

WhatsApp Image 2017-11-12 at 12.20.45I el diumenge dia 12 es va celebrar 35è Cros de Sant Hilari Sacalm, tercera de les Proves del Circuit Gironí de Cros. On cal destacar el quart lloc de Rachid Chouati en la categoria veterana, el setè lloc de Pablo García i el novè d’Angel Ucendo a la categoria sèniors.